MKB-verhaal

Wat voor ZZP-ers de grootste troef is, is voor MKB bedrijven vaak een worsteling. Hoe geef je jouw bedrijf een persoonlijk gezicht? Het antwoord is voor de hand liggend. Ga terug naar het begin, want elk MKB is ooit begonnen vanuit een droom.

  • Wie had deze droom? Wie is de oprichter?
  • Wie kent het verhaal van de oorsprong van het bedrijf?
  • Wie kan met bezieling vertellen waarom het bedrijf is wat het is en doet wat het doet?

Aan de balie is de receptionist het eerste gezicht wat je ziet zodra je het bedrijf bezoekt. In de winkel, de verkoopmedewerker. Professionele medewerkers die klanten hoffelijk ontvangen en correct te woord staan. Op je website echter ben jij het, de oprichter van het bedrijf. De enige die het bedrijf een persoonlijkheid kan geven, net zoals Steve Jobs Apple persoonlijk gemaakt.

Op deze pagina, mijn visie op hoe je voor jouw MKB tot het unieke persoonlijke beeldverhaal komt waardoor (potentiële) klanten zich meteen warm welkom voelen zodra ze een blik op jouw website werpen.

  • Beeldverhaal van de ondernemer: voor bij het “over ons” gedeelte van je website, presentaties, nieuwsbrief, social media.
  • Portretten / beeldverhalen van medewerkers “on the job”:  om medewerkers voor te stellen op je website, social media, voor het smoelenboek, of als communicatie middel.
  • Sfeerfoto’s van je bedrijf waarmee je de bezoeker van je website de prettige werksfeer laat meebeleven. Waarmee je je expertise en je kernwaarden laat zien. Ter illustratie van je website, folder- of promotiemateriaal, social media e.d.
Bedrijven waarmee ik eerder heb samenwerkt:
Zijn je medewerkers de ambassadeurs van jouw bedrijf?

Dan is het te gek als je via Social Media regelmatig updates geeft van hoe het er in de praktijk bij jouw bedrijf aan toe gaat. Kijkjes achter de schermen, ludieke momenten, mijlpalen, processen, noem maar op. Vers van de pers. Met foto’s die door de medewerkers gemaakt worden met de smartphonecamera.

Het is mogelijk om workshops smartphonefotografie te boeken waarbij de inhoud op aanvraag kan worden samengesteld. De nadruk kan bijvoorbeeld liggen op cameratechniek, compositietechnieken, product-, sfeer- of portret fotografie en zelfs diverse creatieve vormen van fotografie.

Ik wil meer weten over deze workshops
Wat zijn de kosten van een bedrijfsreportage?

Hiervoor maak ik graag een offerte op maat. Stuur alvast een mail middels een klik op onderstaande knop, dan neem ik z.s.m. contact met je op om jouw wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Contact