Een Personal Branding fotoreportage zegt meer dan een profielfoto 

Een profielfoto is meestel een foto van je gezicht.  Een Personal Branding fotoshoot is heel uitgebreid. Daarbij gaan we gedegen te werk. Zowel in de voorbereiding als de fotoshoot zelf. Met een Personal Branding fotoshoot laat je veel meer van jezelf zien dan alleen je gezicht. Je laat namelijk zien: wie jij bent, wat je doet, waar je van houdt, wat je in de wereld wilt brengen met jouw bedrijf en hoe het is om met jou te werken. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen. Je werkt gedurende de fotoshoot samen met de fotograaf aan het creëren van een eigen beeldbank met een variatie aan foto’s. De diversiteit maakt dat je jouw eigen verhaal kunt vertellen aan de wereld. Dat is zoveel meer dan een portretfoto die je gebruikt voor je profiel.

De Personal Branding Fotoshoot is authentiek  

Wanneer je in je uitingen op je website, social media, persberichten, nieuwsbrieven etc. werkt met gepersonaliseerde foto’s, zal je ideale klant eerder het gevoel hebben dat zij met een echt iemand te maken heeft. En als je samenhangende beelden hebt die bij elkaar horen, creëer je ook een bepaalde sfeer die onderdeel zijn van jouw “brand” en als het goed is, dus ook passen in de lijn van je huisstijl. 

Bovendien: jouw Personal Brand is uniek! Dit is het enige wat door niemand gekopieerd kan worden. Niemand kan jou dupliceren. Niemand kan jou nadoen. Dus hoe je bent als persoon, jouw waarden, jouw doelen, jouw manier van zijn? Zo is er maar één. En dat is wat jou uniek maakt. Dat is jouw “brand”. Dat trekt klanten aan die met jou willen werken. 

Zet jouw unieke Personal Brand om jezelf en je bedrijf te profileren en te onderscheiden van anderen.

De Personal Branding Foto’s werken drempelverlagend

Door de Personal Branding Fotoshoot krijg je, zoals ik al eerder schreef,  je eigen beeldbank vol authentieke foto’s die je breed kunt inzetten. Door deze foto’s te gebruiken bij je berichten, raakt de lezer vertrouwt met jou en je merk. De drempel om contact te zoeken is veel lager dan wanneer je je berichten illustreert met stockmateriaal. (Know, like, trust factor)

Ben jij er klaar voor om jouw verhaal aan de wereld te laten zien?

Neem gerust contact op voor meer informatie of een inspiratiegesprek!